ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Ako si objednám?

Napíšte svoju lokalitu, vyberte si podnik, pridajte vybrané jedlo do košíka a dokončite objednávku. Počkajte pokým podnik schváli alebo odmietne Vašu objednávku. V prípade, že podnik má voľné kapacity, sa Vám na obrazovke vypíše potvrdenie objednávky  a na Váš email je automaticky odoslaný aj potvrdzovací email. Ak podnik z kapacitných dôvodov nestíha vybaviť Vašu objednávku, zobrazí sa Vám zamietnutie objednávky a máte možnosť vybrať si ktorúkoľvek ďalšiu pizzériu.

Ako zaplatím?

Platíte priamo kuriérovi pri doručení objednávky. Platba je v hotovosti, resp. pri každom podniku je uvedené, či prijíma aj stravné lístky. Pri označených prevádzkach je možná aj platba online.

Uviedol/la som nesprávne meno, adresu alebo telefónne číslo.

V potvrdzovacom emaili, ktorý dostanete po prijatí objednávky, sa nachádza telefónny kontakt na podnik, ktorému priamo môžete chybné údaje upresniť.

Prečo sa zaregistrovať?

Okrem toho, že pre Vás pripravujeme zaujímavý vernostný program, už teraz ako registrovaný užívateľ nemusíte pri objednávaní opakovane vypisovať svoje kontaktné údaje. Navyše vo svojom profile nájdete všetky Vaše predchádzajúce objednávky a máte možnosť ich jednoducho a rýchlo zopakovať.

Neprišiel mi potvrdzovací email.

V prípade, ak Vám neprišiel potvrdzovací email do doručenej pošty, je potrebné si prekontrolovať schránku Spam. Ak sa potvrdzovací email nenáchadza ani v spame, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláru, ktorý nájdete v spodnej časti portálu NaPizzu.SME.sk.

Chcem zrušiť objednávku.

V prípade, že chcete zrušiť už schválenú objednávku, je potrebné kontaktovať priamo prevádzku na telefónnom čísle, ktoré je uvedené v potvrdzovacom emaili objednávky. Ak sa Vám nedarí skontaktovať s podnikom, neváhajte nám dať vedieť prostredníctvom kontaktného formuláru, ktorý nájdete v spodnej časti portálu NaPizzu.SME.sk, alebo jednoducho odpísaním na potvrdzovací email.

Jedlo mi stále neprichádza.

Najrýchlejšie overenie stavu donášky získate priamo na telefónnom čísle, ktoré Vám prišlo v potvrdzovacom emaili. Ak sa Vám nedarí skontaktovať s podnikom, neváhajte nám dať vedieť prostredníctvom kontaktného formuláru, ktorý nájdete v spodnej časti portálu NaPizzu.SME.sk, alebo jednoducho odpísaním na potvrdzovací email.

Nepriniesli mi kompletnú objednávku.

Potvrdzovací email obsahuje aj zhrnutie Vašej objednávky. V prípade, ak Vám podnik nepriniesol Vami zadanú objednávku, alebo napríklad zabudli priniesť nápoj zadarmo podľa akcie a pod., neváhajte zavolať na telefónne číslo, ktoré máte uvedené v potvrdzovacom emaili priamo na pizzériu a nezabudnite spomenúť danú skúsenosť pri hodnotení prevádzky. Každá takáto sťažnosť je riešená nápravou.

Nebol som spokojný s kvalitou jedla, donáškou, prípadne portálom.

Po každej objednávke Vám príde email, v ktorom máte možnosť vyjadriť svoj názor a ohodnotiť podnik, kvalitu jedla, donášku a taktiež portál. Ďakujeme za každé vyplnenie formuláru, nakoľko to pomáha nám a aj podnikom odstrániť nedostatky a uspokojovať potreby zákazníkov. Vaše názory čítame a nezrovnalosti pri objednávke riešime priamo s podnikom.

Ako sa odhlásim zo zasielania noviniek?

Na konci každého emailu máte možnosť kliknúť na odhlásiť sa. Následne Vám nebudú odosielané ďalšie správy s aktuálnymi ponukami. Správy týkajúce sa stavu Vašich objednávok budete dostávať aj naďalej.